Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Hatályos: 2017. június 23. napjától visszavonásig.

Tartalom

1. Érvényesség
2. Az online Könyvesbolt üzemeltetőjének adatai, illetve a vásárlással létrejövő szerződéses partner
3. Általános rendelkezések
4. A szerződéskötés korlátozása
5. A regisztráció lehetősége – a vásárlással kapcsolatos információk figyelemmel kísérése
6. A vásárlás menete, a szerződés létrejötte
7. A bankkártyás fizetés feltételei és menete
8. Az előrendelés menete
9. Elállás, felmondás
10. Kellékszavatosság
11. Termékszavatosság
12. Egyéb rendelkezések
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

1. Érvényesség

Jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Evangélium365 Kiadó Kft. tulajdonában lévő Könyvesbolt online áruházban (www.evangelium365.hu/webshop) (a továbbiakban: Szolgáltató) kínált termékek megvásárlásával lép érvénybe a Szolgáltató és a Vásárló között. Jelen szabályzat lehetőséget nyújt a Szolgáltató termékei iránt érdeklődőknek (a továbbiakban: Vásárlók), hogy a kínálatában feltüntetett termékekből vásárolhassanak, illetve, amely termékek esetében a Szolgáltató lehetővé teszi, előrendelést adjanak le a megjelenés előtt álló termékekre.

2. A Könyvesbolt üzemeltetőjének adatai, illetve a vásárlással létrejövő szerződéses partner

2.1. Szolgáltató neve: Evangélium365 Kiadó Kft.

2.2. Székhelye: 8865 Tótszentmárton, Rákóczi Ferenc utca 61.

2.3. Postai címe: 8865 Tótszentmárton, Rákóczi Ferenc utca 61.

2.4. Telefonszáma: +36 93 900 262

2.5. A cégjegyzéket vezető törvényszék cégbírósága: Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága

2.6. Cégjegyzékszáma: 20-09-075247

2.7. Adószáma: 25741498-2-20

2.8. Kereskedelmi nyilvántartást vezető önkormányzat: Tótszerdahelyi Közös Önkormányzati Hivatal

2.9. Kereskedelmi nyilvántartási száma: 1/2016.

2.10. Honlap címe: www.evangelium365.hu/webshop

2.11. E-mail címe: evangelium365@gmail.com

3. Általános rendelkezések

3.1. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendelkező 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet az irányadó.

3.2. Jelen ÁSZF nem mutat magatartási kódexre.

3.3. A megrendelés alkalmával (a webáruházban a Megrendelés gombra való kattintással, e-mailben történő vásárlás esetén a megrendelést jóváhagyó e-mail megküldésével – mindkét esetben az ÁSZF elfogadásával egyetemben) létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, ugyanakkor ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősül, amely fizetési kötelezettséggel jár.

3.4. A szerződés nyelve magyar.

4. A szerződéskötés korlátozásai

4.1. A Szolgáltató bankkártyás fizető rendszerhez kapcsolódó szolgáltatásait kizárólag 18. életévét betöltött személy használhatja.

4.2. Az online Könyvesboltban az online vásárlás során csak magyarországi szállítási címre van lehetőség terméket rendelni. Nem magyarországi szállítási cím esetén e-mailben vegye fel a kapcsolatot az Evangélium365 Kiadóval, a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségek egyikén.

4.3. A Szolgáltató online fizetési felületét a K&H Bank (a továbbiakban: Bank) biztosítja. A Bank VISA Classic, VISA Electron, Vpay, illetve MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro típusú kártyákat fogad el.

5. A regisztráció lehetősége – a vásárlással kapcsolatos információk figyelemmel kísérése

5.1. Amennyiben a Vásárló a rendelési adatok megadása során hozzájárul adatainak tárolásához a „Felhasználó létrehozása” lehetőség megjelölésével, a megrendelést visszaigazoló e-mailben egy linket küldünk regisztrációja véglegesítéséhez, amelyre kattintva a Vásárló egy erre a célra szolgáló külön oldalon megadhatja a belépéshez szükséges jelszavát.

5.2. E regisztrációt követően a Vásárlók e-mail címük és jelszavuk megadásával nyomon követhetik aktuális megrendelésük állapotát a Szolgáltató weboldalán. A megrendelés teljes folyamatáról jelen dokumentum a 6. pontja ad részletes tájékoztatást.

5.3. A megrendelés státuszáról a következő információkkal tájékoztatja a Szolgáltató a regisztrált felhasználókat:

  • Elfogadásra vár: a Vásárló által elküldött megrendelést a Szolgáltató áttekinti, hiányzó adatok esetén adategyeztetést kezdeményez, ellenőrzi a kiválasztott fizetési módnak megfelelően a kifizetés megtörténtét.
  • Elfogadva – Feldolgozás alatt: a rendelési adatok hiánytalanok, a fizetési módnak megfelelő összeg megérkezett. Megkezdődik a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a csomagolás.
  • Átadva a futárszolgálatnak: az elkészített csomag átadásra került a futárszolgálatnak. A kézbesítési idő 3 munkanap. A kiszállítás várható napjáról a szerződött futárszolgálat a Vásárlót e-mailben értesíti.
  • Kiszállítva: a csomagfutártól megérkezett a visszaigazolás a csomag sikeres kiszállításáról.
  • Megrendelés törölve: a sikertelen bankkártyás fizetést követően törlésre került megrendelési adatokat jelöli.

5.4. A fizetés státuszáról a következő információkat teszi közzé a Szolgáltató:

  • Nincs fizetve: utánvétel esetén megjelenő információ, amíg a futárszolgálat visszaigazolást ad a sikeres kézbesítésről.
  • Banki átutalásra vár: előre utalás esetén megjelenő információ, a befizetett összeg megérkezéséig és feldolgozásáig.
  • Részben fizetve: olyan megrendelés esetén fordul elő, amikor a raktáron lévő és az előrendelhető termékek kifizetésénél a Vásárló a két lépésben való fizetést választotta.
  • Fizetve: a befizetett összeg megérkezése esetén, mindhárom fizetési módnál.

5.5. A regisztrált Vásárlók saját azonosítójukkal és jelszavukkal belépve nyomon követhetik minden korábbi vásárlásukat is.

5.6. Amennyiben a Vásárló nem járul hozzá adatainak tárolásához, regisztráció nélkül is folytathatja a vásárlást, de ebben az esetben a Szolgáltató oldalán nem tudja saját megrendelésének folyamatát követni, illetve korábbi megrendeléseit megtekinteni.

6. A vásárlás menete, a szerződés létrejötte az online Könyvesboltban

6.1. A vásárlás menete sorrendben a következő lépésekben történik az online Könyvesboltban:

a. Termékek kiválasztása
b. Kosár véglegesítése
c. Megrendelés
d. Fizetés
e. Szállítás

6.2. Termékek kiválasztása: A Vásárló az online vásárlás során a megrendelni kívánt termék(ek)re kattintva megtekintheti annak részletes leírását. A termékek mellett feltüntetett árak az áfát tartalmazzák, és forintban értendők.

A Vásárló megadhatja a megrendelni kívánt darabszámot, majd a kosárba helyezheti a terméke(ke)t. A darabszám később módosítható. Ezt követően újabb termékeket tud kiválasztani, illetve a kosárba helyezni. A jobb oldalon felvillanó „kosár” ikon a kiválasztott termékek összértékét jelöli, amely még nem tartalmazza a szállítási díjat.

6.3. Kosár véglegesítése: A kosár tartalma megtekinthető a weboldal jobb felső sarkában található „kosár” ikonra vagy a jobb oldali lebegő „kosár” ikonnal megjelenő „Kosár megtekintése” gombra kattintva. Itt ellenőrizheti és módosíthatja a megvásárolni kívánt termékeket és azok darabszámát, illetve tájékozódhat a kiválasztott termékek szállítási díjáról. Az alkalmazott szállítási díjakról és számítási módokról részletes leírást a 6.6. pontban olvashat.

A termékek módosítása esetén kattintson a „Kosár frissítése” feliratra. Ha nem kíván további módosításokat végrehajtani, kattintson a „Tovább a megrendeléshez” gombra.

6.4. Megrendelés: A megrendelés lépései a következők.

a) Válasszon a lehetséges szállítási módok közül, melyekről részletesen a 6.6. pontban olvashat:

  • házhoz szállítás futárszolgálattal;
  • csomagátvétel Pick Pack Ponton.

b) Adja meg nevét, e-mail címét és telefonszámát, valamit a pontos szállítási és számlázási címet.

c) A megadott e-mail címre a megrendelés visszaigazolásáról üzenetet küldünk. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelésnek részletes adatait, a megrendelő adatait, a kiválasztott fizetési és szállítási módokat, a rendelés végösszegét, illetve előre utalás teljesítésére a bankszámlaszámot.

d) A megadott telefonszám a csomagfutár számára szükséges, hogy a sikeres kézbesítés érdekében szükség esetén felvegye a címzettel a kapcsolatot. A gépelési hibák elkerülése végett a telefonszám megadásának helyes módja a következő: az első beviteli mezőben a körzetszámot kell megadni 2 karakter terjedelemben, a következő beviteli mezőben a telefonszám további részét, 6 vagy 7 karakternek megfelelően. Hibás, vagy hiányosan megadott telefonszám esetén a megrendelést a Szolgáltató nem tudja elfogadni a kézbesítés esetleges sikertelensége miatt.

e) Válasszon a megadott fizetési módok közül, ezeket a 6.5 pont ismerteti részletesen:

  • bankkártyás fizetés,
  • előre utalás,
  • utánvét.

f) A megrendelés az Általános szerződési feltételek, illetve az Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat elfogadásával lehetséges, és a „Megrendelés” gomb megnyomásával történik. A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után. A megrendelés adatairól, amelyre a fizetési kötelezettség vonatkozik, legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küldünk, a következő tartalommal: a megrendelt termékek neve, ára, a fizetés és a szállítás módja, fizetendő összeg. Amennyiben a vásárlóhoz nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, mentesül a megrendelésre vonatkozó fizetési kötelezettség alól.

f) A hiányosan kitöltött megrendelési adatokról az oldal piros betűvel jelzett hibaüzenetet küld.

6.5. Fizetés: A Szolgáltató termékeit a következő fizetési módokon lehet megvásárolni.

a) Bankkártyás fizetés: e lehetőség választásakor a Vásárló átirányításra kerül a K&H Bank biztonságos, online fizetési rendszerébe, majd a bankkártya adatainak megadása és a fizetés jóváhagyása után visszairányításra kerül a Szolgáltató weboldalára. Sikeres fizetés esetén ennek tényéről, valamint a megrendelés beérkezéséről a Vásárló e-mail értesítést kap a Szolgáltatótól. Sikertelen fizetés esetén további fizetési lehetőségeket kínál fel az oldal, illetve a megrendelés törlését, erről részletesen a 7.5. pontban tájékozódhat.

b) Előre utalás: a megrendelés elküldését követően a Vásárló e-mailben kap értesítést arról, mely bankszámlára, mekkora összeget utaljon, és utaláskor milyen megrendelési azonosítót szükséges megadnia a közlemény vagy megjegyzés rovatban. Ezt követően saját online banki felületén, vagy bankfiókban intézheti a fizetést. Az összeg megérkezésekor történik megrendelésének elfogadása, amiről e-mailben értesítjük.

c) Utánvét: a Vásárló a honlapon véglegesíti megrendelését, annak beérkezéséről automatikus e-mail üzenetet kap. Az ilyen módon rendelt termékek átvétele csak fizetés ellenében lehetséges. Amennyiben a szállítási módok között a házhoz szállítást választotta a Vásárló, a fizetés a futárnak lesz esedékes készpénzben. A futárnak nincs lehetőség bankkártyával történő fizetésre. Amennyiben csomagját Pick Pack Ponton kívánja átvenni, az utánvét összegét készpénzben, illetve a legtöbb csomagátvételi ponton bankkártyával is megfizetheti. A csomagátvételi pont kiválasztása során az info gomb megnyomásával tájékozódhat a Vásárló arról, hogy az adott ponton elérhető-e a bankkártyás fizetés a szolgáltatások között.

6.6. Szállítás

a) A Szolgáltatótól megrendelt termékeket a Vásárló által megadott címre szállítjuk, szállítási díj ellenében. A szállítási díj számítása a szállítási mód és a fizetés módja szerint kerül meghatározásra.

b) Választható szállítási módok:

I. Házhoz szállítás futárszolgálattal: A megrendelt termékeket Szolgáltatóval szerződött futárszolgálat a szállítási címre szállítja. A csomag átvételéhez személyes jelenlét szükséges.

II. Csomagátvétel Pick Pack Ponton: A Pick Pack Pont rendszerében regisztrált átvételi pontok egyikére kérhető a kiszállítás. A csomag Pick Pack Pontra való érkezéséről, illetve átvételének határidejéről SMS értesítést kap a Vásárló.

c) Szállítási díjak

I. Házhoz szállítással történő kiszállítás esetén a következő díjakat számítja fel a Szolgáltató. A díjak a visszavonásig érvényesek.

Fizetési mód

Szállítási díj

Bankkártyás fizetés

900 Ft

Előre utalás

900 Ft

Utánvét

1200 Ft

22000 Ft feletti vásárlás, bármely fizetési mód esetén

0 Ft

0 forint: Nincs szállítási díj olyan esetekben, amikor a Szolgáltató kedvezményes jelleggel elengedi a szállítási díjat, és erről tájékoztatja a Vásárlót, a kedvezmény igénybe vételének feltételeivel együtt.

Felhívjuk a Vásárló figyelmét, hogy az Élő Kenyér előfizetés megrendelése esetén a kiadványok a következő módokon kerülnek kiszállításra:

-          1 vagy 2 példányszámú előfizetés esetében a kiadványok postai levélküldeményként kerülnek elküldésre. Ez alól kivételt képez, ha az előfizetési díjat a Vásárló utánvéttel kívánja kifizetni.

-          3 vagy több példányszámú megrendelése esetén minden küldés futárszolgálattal történik.

-          Amennyiben az előfizetés megrendelésével egyidőben más termékeket is vásárolt, a csomag minden esetben futárszolgálattal kerül kiszállításra.

II. Pick Pack Pontra történő kiszállítás esetén a Szolgáltató a következő díjakat számolja fel.

Fizetési mód

Szállítási díj

Bankkártyás fizetés

690 Ft

Előre utalás

690 Ft

Utánvét

690 Ft

22000 Ft feletti vásárlás, bármely fizetési mód esetén

0 Ft

d) Amennyiben a megrendelt termékek raktárkészleten vannak, azok feladása (átadása a Könyvesbolttal szerződött csomagszállító cégnek vagy a Magyar Postának) a megrendeléstől számított 14 munkanapon belül történik. Rövidebb határidőn belüli küldés telefonon vagy e-mailben kérhető, de többletköltséggel jár a Vásárló számára.

e) A futárszolgálat 3 munkanapos szállítási határidővel kézbesíti a csomagot a Vásárlónak házhoz szállítás esetén. A csomagszállító cég a Vásárlónak előzetesen e-mail értesítést küld a csomag várható érkezéséről, valamint utánvét esetén a fizetendő összegről.

Pick Pack Pontra történő kiszállítás esetén, a szolgáltatás sajátosságaiból adódóan a szerződött futárszolgálat nem tud kézbesítési időintervallumot (időpontot, határidőt) meghatározni, ezért a Pick Pack Pontra történő szállítási szolgáltatás nem időgarantált küldeménynek minősül. Mindazonáltal az esetek 99%-ában a várható szállítási idő a feladást követő 3-4. munkanapon történik meg. A csomag Pick Pack Pontra való érkezéséről, illetve átvételének határidejéről SMS és e-mail értesítést kap a Vásárló a futárszolgálattól.

f) A címzett az áru átvételét a csomagszállító levél, illetve Tértivevény aláírásával köteles igazolni – futárszolgálattal és Pick Pack Pontra történő kiszállítás esetében is.

g) Nem magyarországi szállítási cím megadása esetén a Szolgáltató azt tudja vállalni, hogy a megrendelt termékek kifizetését követően mielőbb, de legkésőbb 14 munkanapon belül feladja a küldeményt, de a megérkezés idejére vonatkozóan nem tud felelősséget vállalni.

h) Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy a Szerződés a megrendelési adatok elfogadásával lép életbe, vagyis az adatok hiánytalan megadása, illetve a választott fizetési módnak megfelelő befizetés megérkezését követően.

6.7. Az Evangélium365 Kiadó online Könyvesboltjának rendszere e-mail értesítést küld a Vásárló tájékoztatása érdekében a rendelés sikerességéről vagy sikertelenségéről, továbbá a rendelési státusz egyes változásairól, a megrendelés leadásától számított 48 órán belül.

A Vásárló rendelésének státuszáról a következő értesítéseket kapja az általa megadott e-mail címre:

  • A megrendelés beküldéséről: a Vásárló automatikus e-mailt kap a megrendelés beküldésekor, a következő adatokkal, amely még nem jelenti a megrendelés elfogadását:
    • elküldött rendelési adatok (termékek, a vásárlás tételei és végösszege, kiszállítási mód, fizetési mód);
    • bankkártyás fizetés esetén a fizetés sikerességéről, sikertelenségéről, illetve, ha Vásárló sikertelen bankkártyás fizetés esetén ezt a lehetőséget választotta, a megrendelés törléséről;
    • előre utalás esetén a befizetendő összeget és az utaláshoz szükséges adatokat (kezdeményezett neve, bankszámlaszáma, rendelési azonosító).
  • Visszaigazoló e-mail a megrendelés elfogadásáról: előre utalás és utánvét esetén a megrendelési adatok beérkezése, ellenőrzése, illetve a választott fizetési módnak megfelelő befizetés rögzítéséről e-mail értesítést kap a Vásárló.
  • Értesítés a csomag feladásáról: a csomag összeállítását követően átadjuk a futárszolgálatnak, erről külön e-mail értesítést küldünk a Vásárlónak.
  • Kézbesítés megkezdése: a szerződött futárszolgálat a csomag átvételekor és a saját rendszerében való elektronikus rögzítésekor értesítést küld a címzettnek a kiszállítás várható napjáról. A szállítási idő legfeljebb 3 munkanap.
  • Megrendelés törlése: előfordulhat, hogy a vásárlás során rendszerünk pillanatnyi technikai okok miatt nem tudja befogadni a rendeléseket, és azt kéri, hogy próbálja meg később a rendelés elküldését. Ez esetben a megrendelés törléséről kap a Vásárló automatikus e-mail értesítést. Abban az esetben is kap a Vásárló automatikus e-mailt a megrendelés törléséről, ha sikertelen bankkártyás fizetést hajtott végre.

7. A bankkártyás fizetés feltételei és menete

7.1. A bankkártyás fizetés révén a Vásárlók kényelmesen és biztonságosan vásárolhatnak az Evangélium365 Kiadó kiadványaiból. A fizetés a K&H Bank szerverén végbemenő, magas biztonsági szintű, titkosítással lebonyolított tranzakcióval történik a Vásárló bankkártyája adatainak megadásával. Ennek lépései a következők:

a) A kiválasztott kiadvány megrendelése során a Vásárló a fizetési mód kiválasztásánál a „Fizetés bankkártyával” feliratra kattint.

b) Az oldal átirányítja a K&H Bank biztonságos fizetési szerverére.

c) A Vásárló megadja bankkártyájának adatait: a kártya elülső oldalán található számát, a lejárat idejét, illetve a hátoldalon lévő három számjegyű biztonsági kódot, és ellenőrzi a fizetendő összeget.

d) A Vásárló ellenőrzi a megadott kártyaadatokat. A „Fizetés” gomb megnyomásával elküldi a tranzakció adatait a Bank felé. A „Fizetés” vagy „Mégsem” gomb megnyomására 25 perc áll rendelkezésre.

e) A fizetést követően a Bank automatikusan visszairányítja a Vásárlót a Könyvesbolt weboldalára, az így megjelenő oldalon a Vásárló értesítést kap a tranzakció sikerességéről, illetve sikertelenségéről, továbbá a Vásárló automatikusan e-mail értesítést is kap a Könyvesbolttól. 

7.2. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron, Vpay, illetve MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro típusú kártyákat fogadja el.

7.3. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadja el a Bank, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. A Vásárló a kártyáját kibocsátó banknál érdeklődhet arról, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó fizetéshez, illetve vásárláshoz.

7.4. A K&H Bank a sikeres fizetést/vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

7.5. Sikertelen tranzakció esetén Bank visszairányítja a Vásárlót az online Könyvesbolt oldalára, és a következő lehetőségeket ajánlja fel:

  • bankkártyás fizetés újraindítása: visszatérés a Bank fizetési felületére, az adatok újbóli megadása, a fizetés jóváhagyása;
  • előre utalás: a fizetési mód megváltoztatása előre utalásra;
  • utánvét: a fizetési mód megváltoztatása utánvétes fizetésre;
  • megrendelés törlése: a megrendelés visszavonása (megrendelési adatait, illetve annak törölt státuszát a regisztrált Vásárló a későbbiekben is látni fogja saját felületén).

Felhívjuk a Vásárló figyelmét, ha nem választ a megadott lehetőségek közül, és bezárja az ablakot, megrendelési adatai automatikusan törlésre kerülnek.

7.6. Sikertelen tranzakció esetén automatikus e-mail értesítést kap a fizetés sikertelenségéről, amelyben a hiba okáról is kap információkat.

8. Az előrendelés menete

8.1. Amennyiben egy termék nincs raktárkészleten, de a közeljövőben várható annak megjelenése, előrendelés adható le a termékre. Az ilyen termékek „Előrendelhető” felirattal vannak megjelölve és a várható megjelenés dátuma is fel van tüntetve.

8.2. Előrendelés esetén a megrendelés folyamata (termék kiválasztása, kosár véglegesítése, megrendelés, fizetés) ugyanúgy történik, mint más termékeknél, de a szállítás csak a megjelenést követően történik.

8.3. Amennyiben a Vásárló raktárkészleten lévő és előrendelhető termékeket is rendel, a következő választási lehetősége van:

a) Egy időpontban kéri a megrendelt termékek kiszállítását: a megrendelés pillanatában raktáron lévő termékek is az előrendelt termékek megjelenését követően, az előrendelt termékkel közös csomagban kerülnek kiszállításra. Ez esetben egyszeri szállítási díj kerül felszámításra.

Amennyiben a Vásárló ezt a lehetőséget választja, jelölje be a „Együtt kérem a termékeket kiszállítani” opciót.

b) Két különböző időpontra kéri a megrendelt termékek kiszállítását: kéri a raktárkészleten lévő termékek kiszámlázását és kiszállítását, az előrendelt terméket pedig külön, a megjelenést követően kéri kiszállítani. Felhívjuk a Vásárló figyelmét, hogy a kétszeri szállítás kétszeri szállítási díj felszámítását vonja maga után. Ez alól kivételt képez, ha valamilyen kedvezményt hirdet meg a Szállító az érintett termékek kiszállítási díjára vonatkozóan.

Amennyiben a Vásárló ezt a lehetőséget választja, jelölje be a „Külön szállítást kérek az előrendelt, később megjelenő termékre” opciót.

9. E-mail-ben történő megrendelés – a vásárlás menete, a szerződés létrejötte

9.1. Az Evangélium365 Kiadó online Könyvesboltja biztosítja a Vásárlók számára az e-mail-ben történő rendelés lehetőségét is.

Az e-mailben történő megrendelés feltételeire, a szállítási és fizetési feltételekre és kondíciókra az alábbiakon felül ugyanazok érvényesek, mint a webáruházban történő megrendelésre.

Az e-mail-ben történő megrendelési igény küldése esetén a Szolgáltató válasz e-mail-ben tájékoztatja a Vásárlót a megrendelt termékek áráról, a fizetési módokról és szállítási díjakról, illetve a fizetendő összegről. Ezt a Vásárló elfogadhatja, vagy elutasíthatja. Az elfogadást a Vásárló e-mailben igazolja vissza, ami fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben a Vásárló nem küld sem elfogadó, sem elutasító üzenetet, úgy a Vásárlónak nem keletkezik fizetési, a Szolgáltatónak pedig teljesítési kötelezettsége.

9.2. Az e-mail-ben történő megrendelési igény küldése esetén a következő adatok megadása szükséges: megrendelő számlázási neve, címe, adószáma, a szállítási címzett, szállítási cím, kapcsolattartó neve és telefonszáma, továbbá a megrendelni kívánt termékek megnevezése és darabszáma.

9.3. Fizetési és szállítási lehetőségek:

Választható fizetési módok: utánvét, előre utalás. A bankkártyás fizetés nem választható.

Választható szállítási mód: házhoz szállítás futárszolgálattal. A Pick Pack Pontra történő kiszállítás e-mailben történő rendelés esetén nem választható.

Felhívjuk a Vásárló figyelmét, hogy az Élő Kenyér előfizetés megrendelése esetében, 1 vagy 2 példányszámú előfizetés esetében a kiadványok postai levélküldeményként kerülnek elküldésre. Ez alól kivételt képez, ha az előfizetési díjat a Vásárló utánvéttel kívánja kifizetni. Az Élő Kenyér előfizetés 3 vagy több példányszámú megrendelése esetén minden küldés futárszolgálattal történik.

10. Elállás, felmondás

10.1. A Vásárló a megvásárolt termék(ek) kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés (pl. előfizetés) esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a Vásárló jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést.

Több termék vagy tétel esetén az utolsó termék vagy tétel szolgáltatásától számított 14 napon belül lehetséges a szerződéstől való elállás, vagy annak felmondása.

A Vásárló elállási jogát a szerződés kötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

10.2. Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni, például postán, elektronikus úton küldött levél útján. Postai cím: 8865 Tótszentmárton, Rákóczi Ferenc utca 61. E-mail cím: evangelium365@gmail.com. Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozatmintát is.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

10.3. A Vásárló köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

10.4. Az áru visszaküldésének díja a Vásárlót terheli.

10.5. A Vásárló felel a szerződéstől való elállás során visszaküldött áru állapotában bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból ered.

10.6. A Szolgáltató a Vásárló nyilatkozatának kézhezvételétől számítva haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül téríti vissza a Vásárló által teljesített ellenszolgáltatásokat, beleértve a termék szállítási költségeit is. Amennyiben a Vásárló a szokásos szállítási módoktól eltérő szolgáltatást vett igénybe, úgy csak a Szolgáltató által, a Vásárlók számára szokásosan felajánlott legalacsonyabb szállítási díjat téríti. Amennyiben a Vásárló az általa igénybe vett kedvezmény miatt nem volt kötelezett szállítási díj térítésére, a visszatérített összeg sem tartalmaz szállítási díjat. A visszatérítés a Vásárló által alkalmazott fizetési módon történik, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

10.7. A Szolgáltató élhet a visszatérítendő összeg visszatartási jogával mindaddig, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

11. Kellékszavatosság

11.1. Amennyiben a Vásárló által megvásárolt terméknek rejtett hibája van, tehát olyan hibával rendelkezik a termék, amelynek oka a vásárlás pillanatában már fennállt, csak nem volt felismerhető, a Vásárló a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.

11.2. A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a következő kellékszavatossági igényekkel élhet. A Vásárló kérheti a termék kijavítását vagy kicserélést, kivéve, ha annak teljesítése lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől is elállhat, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vásárló kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

11.3. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés létrejöttétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti a Vásárló.

11.4. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének feltétele, hogy a Vásárló közölje a Szolgáltatóval a hibát, illetve, hogy bemutassa a számla eredetijét vagy annak másolatát. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

12. Termékszavatosság

12.1. Kellékszavatosság helyett a Vásárló a Szolgáltatóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a Szolgáltató által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

12.2. Termékszavatosság esetén a Vásárló kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék hibáját a Vásárlónak kell bizonyítania.

12.3. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a Vásárló. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

12.4. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett termékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben rögzített rendelkezések irányadók.

13. Panaszkezelés

13.1. A fogyasztói panaszügyintézés írásban a Szolgáltató elérhetőségi címén (8865 Tótszentmárton, Rákóczi Ferenc utca 61.), e-mailben (evangelium365@gmail.com) történik.

13.2. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezhető a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testületnél: Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület, címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi Sándor. utca 24., telefonszáma: +36-92-500-513. A békéltető testületi eljárás lefolytatására beadandó kérelem letölthető a Békéltető Testület alábbi internetes oldalán: http://www.zmkik.hu/hu/bekeltet-testulet/cikkek/bekelteto-testuleti-eljaras-meginditasa-55565.

A Vásárló panasszal élhet a Szolgáltatótól online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban továbbá az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon is. Az Online Vitarendezés internetes oldalon lehetősége van a Vásárlónak panaszának benyújtására, illetve az ehhez szükséges formanyomtatványok kitöltésére. A platform internetes oldala: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show.

 

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Címzett: ……………………………

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére és/vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja: …………………………

A vásárló neve: ………………………

A vásárló címe: ………………………

A vásárló aláírása: ………………………

Kelt:…………………………

 

> Általános szerződési feltételek letöltése PDF formátumban

MOBIL EVANGÉLIUM ALKALMAZÁS

Töltse le okostelefonjára az evangelium365 alkalmazást és használja ki az egyéni beállítások lehetőségeit!

FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE

Ön is megkaphatja naponta ingyen az e-vangéliumot e-mailben, ha feliratkozik levelezőlistánkra. Kérjük, adja meg nevét és e-mail címét, majd kattintson a "Feliratkozás" gombra. Hamarosan kap egy automatikus e-mailt, amelyben meg kell erősíteni a feliratkozást. A megerősítés azért szükséges, hogy senki ne élhessen vissza az Ön e-mail címével. A következő naptól már kapja is az e-vangéliumot.

Ha gondja van a feliratkozással, kérem, forduljon a lista tulajdonosához, Horváth István Sándor atyához a his@katolikus.hu címen.

Sikeres feliratkozás Hiba történt a feliratkozás során.