Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Hatályos: 2016. november 01. napjától visszavonásig.

Tartalom

1. Érvényesség
2. Az online Könyvesbolt üzemeltetőjének adatai, illetve a vásárlással létrejövő szerződéses partner:
3. Általános rendelkezések
4. A szerződéskötés korlátozása
5. A regisztráció lehetősége – a Vásárló vásárlásaival kapcsolatos információk figyelemmel kísérése
6. A vásárlás menete, a szerződés létrejötte
7. A bankkártyás fizetés feltételei és menete
8. Az előrendelés menete
9. Elállás, felmondás
10. Kellékszavatosság
11. Termékszavatosság
12. Egyéb rendelkezések
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

1. Érvényesség

Jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Evangélium365 Kiadó Kft. tulajdonában lévő Könyvesbolt online áruházban (www.evangelium365.hu/webshop) (a továbbiakban: Szolgáltató)  kínált termékek megvásárlásával lép érvénybe a Szolgáltató és a Vásárló között. Jelen szabályzat lehetőséget nyújt a Szolgáltató termékei iránt érdeklődőknek (a továbbiakban: Vásárlók), hogy a kínálatában feltüntetett termékekből vásárolhassanak, illetve, amely termékek esetében a Szolgáltató lehetővé teszi, előrendelést adjanak le a megjelenés előtt álló termékekre.

2. A Könyvesbolt üzemeltetőjének adatai, illetve a vásárlással létrejövő szerződéses partner:

2.1. Szolgáltató neve: Evangélium365 Kiadó Kft.

2.2. Székhelye: 8865 Tótszentmárton, Rákóczi Ferenc utca 61.

2.3. Postai címe: 8865 Tótszentmárton, Rákóczi Ferenc utca 61.

2.4. Telefonszáma: +36 93 900 262

2.5. A cégjegyzéket vezető törvényszék cégbírósága: Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága

2.6. Cégjegyzékszáma: 20-09-075247

2.7. Adószáma: 25741498-2-20

2.8. Kereskedelmi nyilvántartást vezető önkormányzat: Tótszerdahelyi Közös Önkormányzati Hivatal

2.9. Kereskedelmi nyilvántartási száma: 1/2016.

2.10. Honlap címe: www.evangelium365.hu/webshop

2.11. E-mail címe: evangelium365@gmail.com

3. Általános rendelkezések

3.1. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendelkező 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet az irányadó.

3.2. Jelen ÁSZF nem mutat magatartási kódexre.

3.3. Jelen ÁSZF-fel létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.

3.4. A szerződés nyelve magyar.

4. A szerződéskötés korlátozásai

4.1. A Szolgáltató bankkártyás fizető rendszerhez kapcsolódó szolgáltatásait kizárólag 18. életévét betöltött személy használhatja.

4.2. Az online Könyvesboltban az online vásárlás során csak magyarországi szállítási címre van lehetőség terméket rendelni. Nem magyarországi szállítási cím esetén e-mailben vegye fel a kapcsolatot az Evangélium365 Kiadóval, vagy a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségek egyikén.

4.3. A Szolgáltató online fizetési felületét a K&H Bank (a továbbiakban: Bank) biztosítja. A Bank VISA Classic, VISA Electron, Vpay, illetve MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro típusú kártyákat fogad el.

5. A regisztráció lehetősége – a Vásárló vásárlásaival kapcsolatos információk figyelemmel kísérése

5.1. Amennyiben a Vásárló a rendelési adatok megadása során hozzájárul adatainak tárolásához a „Felhasználó létrehozása” lehetőség megjelölésével, a megrendelést visszaigazoló e-mailben egy linket küldünk regisztrációja véglegesítéséhez, amelyre kattintva a Vásárló  egy erre a célra szolgáló külön oldalon megadhatja a belépéshez szükséges jelszavát.

5.2. E regisztrációt követően a Vásárlók e-mail címük és jelszavuk megadásával követhetik nyomon aktuális megrendelésük állapotát a Szolgáltató weboldalán. A megrendelés teljes folyamatáról jelen dokumentum a 6. pontja ad részletes tájékoztatást.

5.3. A megrendelés státuszáról a következő információkkal tájékoztatjuk a regisztrált felhasználókat:

  • Elfogadásra vár: a Vásárló által elküldött megrendelést a Szolgáltató áttekinti, hiányzó adatok esetén adategyeztetést kezdeményez, ellenőrzi a kiválasztott fizetési módnak megfelelően a kifizetés megtörténtét.
  • Elfogadva – Feldolgozás alatt: a rendelési adatok hiánytalanok, a fizetési módnak megfelelő összeg megérkezett. Megkezdődik a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a csomagolás.
  • Átadva a futárszolgálatnak: az elkészített csomag átadásra került a futárszolgálatnak. A kézbesítési idő 3 munkanap. A kiszállítás várható napjáról a szerződött futárszolgálat a Vásárlót e-mailben értesíti.
  • Kiszállítva: a csomagfutártól megérkezett a visszaigazolás a csomag sikeres kiszállításáról.
  • Megrendelés törölve: a sikertelen bankkártyás fizetést követően törlésre került megrendelési adatokat jelöli.

5.4. A fizetés státuszáról a következő információkat teszi közzé a Szolgáltató:

  • Nincs fizetve: utánvétel esetén megjelenő információ, amíg a futárszolgálat visszaigazolást ad a sikeres kézbesítésről.
  • Banki átutalásra vár: előre utalás esetén megjelenő információ, a befizetett összeg megérkezéséig és feldolgozásáig.
  • Részben fizetve: olyan megrendelés esetén fordul elő, amikor a raktáron lévő és az előrendelhető termékek kifizetésénél a Vásárló a két lépésben való fizetést választotta.
  • Fizetve: a befizetett összeg megérkezése esetén, mindhárom fizetési módnál.

5.3. A regisztrált Vásárlók saját azonosítójukkal és jelszavukkal belépve nyomon követhetik továbbá minden korábbi vásárlásukat is.

5.4. Amennyiben a Vásárló nem járul hozzá adatainak tárolásához, regisztráció nélkül is folytathatja a vásárlást, de ebben az esetben a Szolgáltató oldalán nem tudja saját megrendelésének folyamatát követni, illetve korábbi megrendeléseit megtekinteni.

6. A vásárlás menete, a szerződés létrejötte

6.1. A vásárlás menete sorrendben a következő lépésekben történik:

a. Termékek kiválasztása

b. Kosár véglegesítése

c. Megrendelés

d. Fizetés

e. Szállítás

6.2. Termékek kiválasztása: A Vásárló az online vásárlás során a megrendelni kívánt termék(ek)re kattintva megtekintheti annak részletes leírását. A termékek mellett feltüntetett árak az áfát tartalmazzák, és forintban értendőek.

A Vásárló megadhatja a megrendelni kívánt darabszámot, majd a kosárba helyezheti a terméke(ke)t. A darabszám később módosítható. Ezt követően újabb termékeket tud kiválasztani, illetve a kosárba helyezni. A jobb oldalon felvillanó „kosár” ikon a kiválasztott termékek összértékét jelöli, amely még nem tartalmazza a szállítási díjat.

6.3. Kosár véglegesítése: A kosár tartalma megtekinthető a weboldal jobb felső sarkában található „kosár” ikonra vagy a jobb oldali lebegő „kosár” ikonnal megjelenő „Kosár megtekintése” gombra kattintva. Itt ellenőrizheti és módosíthatja a megvásárolni kívánt termékeket és azok darabszámát, illetve tájékozódhat a kiválasztott termékek szállítási díjáról. Az alkalmazott szállítási díjakról, illetve azok számítási módjáról részletes leírást a 6.6. pontban olvashat.

A termékek módosítása esetén kattintson a „Kosár frissítése” feliratra. Ha nem kíván további módosításokat végrehajtani, kattintson a „Tovább a megrendeléshez” gombra.

6.4. Megrendelés: A megrendelés lépései a következőek:

a) Adja meg nevét, e-mail címét és telefonszámát, valamit a pontos szállítási és számlázási címet.

b) A megadott e-mail címre fogja kapni a megrendelés visszaigazolásáról szóló üzenetet.

c) A megadott telefonszám a csomagfutár számára szükséges, hogy a sikeres kézbesítés érdekében szükség esetén felvehesse a címzettel a kapcsolatot. 

d) Válasszon a megadott fizetési módok közül: bankkártyás fizetés, előre utalás, vagy utánvét. Ezek részletes leírását a következő. 6.5. pontban ismertetjük.

e) A megrendelés az Általános szerződési feltételek, illetve az Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat elfogadásával lehetséges, és a „Megrendelés” gomb megnyomásával történik.

6.5. Fizetés: A Szolgáltató termékeit a következő fizetési módokon lehet megvásárolni:

A Szolgáltató termékeit a következő fizetési módokon lehet megvásárolni:

a) Bankkártyás fizetés: e lehetőség választásakor a Vásárló átirányításra kerül a K&H Bank biztonságos, online fizetési rendszerébe, majd a bankkártya adatainak megadása és fizetés jóváhagyása után visszairányításra kerül a Szolgáltató weboldalára. Sikeres fizetés esetén ennek tényéről, valamint a megrendelés beérkezéséről a Vásárló e-mail értesítést kap a Szolgáltatótól. Sikertelen fizetés esetén további fizetési lehetőségeket kínál fel az oldal, illetve a megrendelés törlését, erről részletesen a 7.5. pontban tájékozódhat.

b) Előre utalás: a megrendelés elküldését követően a Vásárló e-mailben kap értesítést arról, mely bankszámlára, mekkora összeget utaljon, és utaláskor milyen megrendelési azonosítót szükséges megadnia a közlemény vagy megjegyzés rovatban. Ezt követően saját online banki felületén, vagy bankfiókban intézheti a fizetést. Az összeg megérkezésekor történik megrendelésének elfogadása, amiről e-mailben értesítésjük.

c) Utánvét: a Vásárló a honlapon véglegesíti megrendelését, annak beérkezéséről automatikus e-mail üzenetet kap. A megrendelt termékeket a kiszállításkor fizeti a szállítást végző csomagfutárnak. Az ilyen módon rendelt termékek átvétele csak fizetés ellenében lehetséges.

6.6. Szállítás

a) A Szolgáltatótól megvásárolható termékeket a Vásárló által megadott címre szállítjuk, szállítási díj ellenében. A szállítási díj számítása a termékek darabszáma és súlya alapján, illetve a fizetés módja szerint kerül meghatározásra. E szerint a következő díjak lehetségesek:

900 forint bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén: 1 kg-nál kevesebb összsúlyú termékcsomag esetén. Pl. 2 db Szívem első gondolata könyv, vagy 3 db gyerekkönyv.

1200 forint utánvét esetén: 1 kg-nál kevesebb összsúlyú termékcsomag esetén. Pl. 2 db Szívem első gondolata könyv, vagy 3 db gyerekkönyv.

1800 forint bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén: 1 kg-nál több összsúlyú termékcsomag esetén.

2100 forint utánvét esetén: 1 kg-nál több összsúlyú termékcsomag esetén.

0 forint: Nincs szállítási díj olyan esetekben, amikor a Szolgáltató kedvezményes jelleggel elengedi a szállítási díjat, és erről tájékoztatja a Vásárlót, a kedvezmény igénybe vételének feltételeivel együtt.

b) Amennyiben a megrendelt termékek raktárkészleten vannak, azok feladása (átadása a Könyvesbolt szerződött csomagszállító cégének vagy a Magyar Postának) a megrendeléstől számítva 14 munkanapon belül történik. Rövidebb határidőn belüli küldés telefonon vagy e-mailben kérhető, de többletköltséggel jár a Vásárló számára.

c) A csomagszállító cég 3 munkanapos szállítási határidővel kézbesíti a csomagot a Vásárlónak. A csomagszállító cég a Vásárlónak előzetesen e-mail értesítést küld a csomag várható érkezéséről, valamint utánvét esetén a fizetendő összegről.

d) A címzett az áru átvételét a csomagszállító levél, illetve Tértivevény aláírásával köteles igazolni.

e) Nem magyarországi szállítási cím megadása esetén a Szolgáltató azt tudja vállalni, hogy a megrendelt termékek kifizetését követően mielőbb, de legkésőbb 14 munkanapon belül feladja a küldeményt, de a megérkezés idejére vonatkozóan nem tud felelősséget vállalni.

f) Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy a szerződés a megrendelési adatok elfogadásával lép életbe, vagyis az adatok hiánytalan megadása, illetve a választott fizetési módnak megfelelő befizetés megérkezését követően.

6.7. Az Evangélium365 Kiadó online Könyvesboltjának rendszere e-mail értesítést küld a Vásárló tájékoztatása érdekében a rendelés sikerességéről vagy sikertelenségéről, továbbá a rendelési státusz egyes változásairól. A Vásárló rendelésének státuszáról a következő értesítéseket kapja az általa megadott e-mail címre:

  • A megrendelés beküldéséről: a Vásárló automatikus e-mailt kap a megrendelés beküldésekor, a következő adatokkal, amely még nem jelenti a megrendelés elfogadását:
    • elküldött rendelési adatok (termékek, a vásárlás tételei és végösszege, kiszállítási mód, fizetési mód);
    • bankkártyás fizetés esetén a fizetés sikerességéről, sikertelenségéről, illetve, ha Vásárló sikertelen bankkártyás fizetés esetén ezt a lehetőséget választotta, a megrendelés törléséről;
    • előre utalás esetén a befizetendő összeget és az utaláshoz szükséges adatokat (kezdeményezett neve, bankszámlaszáma, rendelési azonosító).
  • Visszaigazoló e-mail a megrendelés elfogadásáról: előre utalás és utánvét esetén a megrendelési adatok beérkezése, ellenőrzése, illetve a választott fizetési módnak megfelelő befizetés rögzítéséről e-mail értesítést kap a Vásárló.
  • Értesítés a csomag feladásáról: a csomag összeállítását követően átadjuk a furátszolgálatnak, erről külön e-mail értesítést küldünk a Vásárlónak.
  • Kézbesítés megkezdése: a szerződött futárszolgálat a csomag átvételekor és a saját rendszerében való elektronikus rögzítésekor értesítést küld a címzettnek a kiszállítás várható napjáról. A szállítási idő legfeljebb 3 munkanap.
  • Megrendelés törlése: előfordulhat, hogy a vásárlás során rendszerünk pillanatnyi technikai okok miatt nem tudja befogadni a rendeléseket, és azt kéri, hogy próbálja meg később a rendelés elküldését. Ez esetben a megrendelés törléséről kap a Vásárló automatikus e-mail értesítést. Abban az esetben is kap a Vásárló automatikus e-mailt a megrendelés törléséről, ha sikertelen bankkártyás fizetést hajtott végre.

7. A bankkártyás fizetés feltételei és menete

7.1. A bankkártyás fizetés révén a Vásárlók kényelmesen és biztonságosan vásárolhatnak az Evangélium365 Kiadó kiadványaiból. A fizetés a K&H Bank szerverén végbemenő, magas biztonsági szintű, titkosítással lebonyolított tranzakcióval történik a Vásárló bankkártyája adatainak megadásával. Ennek lépései a következőek:

a) A kiválasztott kiadvány megrendelése során a Vásárló a fizetési mód kiválasztásánál a „Fizetés bankkártyával” feliratra kattint.

b) Az oldal átirányítja a K&H Bank biztonságos fizetési szerverére.

c) A Vásárló megadja bankkártyájának adatait: a kártya elülső oldalán található számát, a lejárat idejét, illetve a hátoldalon lévő három számjegyű biztonsági kódot, és ellenőrzi a fizetendő összeget.

d) A Vásárló ellenőrzi a megadott kártyaadatokat. A „Fizetés” gomb megnyomásával elküldi a tranzakció adatait a Bank felé. A „Fizetés” vagy „Mégsem” gomb megnyomására 25 perc áll rendelkezésre.

e) A fizetést követően a Bank automatikusan visszairányítja a Vásárlót a Könyvesbolt weboldalára, az így megjelenő oldalon a Vásárló értesítést kap a tranzakció sikerességéről, illetve sikertelenségéről, továbbá a Vásárló automatikusan e-mail értesítést is kap a Könyvesbolttól. 

7.2. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron, Vpay, illetve MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro típusu kártyákat fogadja el.

7.3. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadja el a Bank, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. A Vásárló a kártyáját kibocsátò banknál érdeklődhet arról, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó fizetéshez, illetve vásárláshoz.

7.4. A K&H Bank a sikeres fizetést/vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

7.5. Sikertelen tranzakció esetén Bank visszairányítja a Vásárlót az online Könyvesbolt oldalára, és a következő lehetőségeket ajánlja fel:

  • bankkártyás fizetés újraindítása: visszatérés a Bank fizetési felületére, az adatok újbóli megadása, a fizetés jóváhagyása;
  • előre utalás: a fizetési mód megváltoztatása előre utalásra;
  • utánvét: a fizetési mód megváltoztatása utánvétes fizetésre;
  • megrendelés törlése: a megrendelés visszavonása (megrendelési adatait, illetve annak törölt státuszát a regisztrált Vásárló a későbbiekben is látni fogja saját felületén).

Felhívjuk a Vásárló figyelmét, ha nem választ a megadott lehetőségek közül, és bezárja az ablakot, megrendelési adatai automatikusan törlésre kerülnek.

7.6. Sikertelen tranzakció esetén automatikus e-mail értesítést kap a fizetés sikertelenségéről, amelyben a hiba okáról is kap információkat.

8. Az előrendelés menete

8.1. Amennyiben egy termék nincs raktárkészleten, de a közeljövőben várható annak megjelenése, előrendelés adható le a termékre. Az ilyen termékek „Előrendelhető” felirattal vannak megjelölve és a várható megjelenés dátuma is fel van tüntetve.

8.2. Előrendelés esetén a megrendelés folyamata (termék kiválasztása, kosár véglegesítése, megrendelés, fizetés) ugyanúgy történik, mint más termékeknél, de a szállítás csak a megjelenést követően történik.

8.3. Amennyiben a Vásárló raktárkészleten lévő és előrendelhető termékeket is rendel, a következő választási lehetősége van:

a) Egy időpontban kéri a megrendelt termékek kiszállítását: a megrendelés pillanatában raktáron lévő termékek is az előrendelt termékek megjelenését követően, az előrendelt termékkel közös csomagban kerülnek kiszállításra. Ez esetben egyszeri szállítási díj kerül felszámításra.

Amennyiben a Vásárló ezt a lehetőséget választja, jelölje be a „Együtt kérem a termékeket kiszállítani” opciót.

b) Két különböző időpontra kéri a megrendelt termékek kiszállítását: kéri a raktárkészleten lévő termékek kiszámlázását és kiszállítását, az előrendelt terméket pedig külön, a megjelenést követően kéri kiszállítani. Felhívjuk a Vásárló figyelmét, hogy a kétszeri szállítás kétszeri szállítási díj felszámítását vonja maga után. Ez alól kivételt képez, ha valamilyen kedvezményt hirdet meg a Szállító az érintett termékek kiszállítási díjára vonatkozóan.

Amennyiben a Vásárló ezt a lehetőséget választja, jelölje be a „Külön szállítást kérek az előrendelt, később megjelenő termékre” opciót.

9. Elállás, felmondás

9.1. A Vásárló 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a Vásárló jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést.

Több termék vagy tétel  esetén az utolsó termék vagy tétel szolgáltatásától számított 14 napon belül lehetséges a szerződéstől való elállás, vagy annak felmondása.

A Vásárló elállási jogát a szerződés kötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

9.2. Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni, például postán, elektronikus úton küldött levél útján. Postai cím: 8865 Tótszentmárton, Rákóczi Ferenc utca 61. E-mail cím: evangelium365@gmail.com. Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozatmintát is.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

9.3. A Vásárló köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

9.4. Az áru visszaküldésének díja a Vásárlót terheli.

9.5. A Vásárló felel a szerződéstől való elállás során visszaküldött áru állapotában bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból ered.

9.6. A Szolgáltató a Vásárló nyilatkozatának kézhezvételétől számítva haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül téríti vissza a Vásárló által teljesített ellenszolgáltatásokat, beleértve a termék szállítási költségeit is. Amennyiben a Vásárló a szokásos szállítási módoktól eltért szolgáltatást vett igénybe, úgy csak a Szolgáltató által, a Vásárlók számára szokásosan felajánlott legalacsonyabb szállítási díjat téríti. Amennyiben a Vásárló az általa igénybe vett kedvezmény miatt nem volt kötelezett szállítási díj térítésére, a visszatérített összeg sem tartalmaz szállítási díjat. A visszatérítés a Vásárló által alkalmazott fizetési módon történik, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

9.7. A Szolgáltató élhet a visszatérítendő összeg visszatartási jogával mindaddig, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

10. Kellékszavatosság

10.1. Amennyiben a Vásárló által megvásárolt terméknek rejtett hibája van, tehát olyan hibával rendelkezik a termék, amelynek oka a vásárlás pillanatában már fennállt, csak nem volt felismerhető, a Vásárló a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.

10.2. A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: A Vásárló kérheti a termék kijavítását vagy kicserélést, kivéve, ha annak teljesítése lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől is elállhat, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vásárló kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

10.3. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés létrejöttétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti a Vásárló.

10.4. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének feltétele, hogy a Vásárló közölje a Szolgáltatóval a hibát, illetve, hogy bemutassa a számla eredetijét vagy annak másolatát. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11. Termékszavatosság

11.1. Kellékszavatosság helyett a Vásárló a Szolgáltatóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a Szolgáltató által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

11.2. Termékszavatosság esetén a Vásárló kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék hibáját a Vásárlónak kell bizonyítania.

11.3. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a Vásárló. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

11.4. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett termékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben rögzített rendelkezések irányadóak.

12. Egyéb rendelkezések

12.1. A fogyasztói panaszügyintézés írásban a Szolgáltató elérhetőségi címén (8865 Tótszentmárton, Rákóczi Ferenc utca 61.), e-mailben (evangelium365@gmail.com) történik.

12.2. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezhető a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testületnél: Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület, címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi S. utca 24.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Címzett: ……………………………

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termé(ek) adásvételére és/vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja: …………………………

A vásárló neve: ………………………

A vásárló címe: ………………………

A vásárló aláírása: ………………………

Kelt:…………………………

 

> Általános szerződési feltételek letöltése PDF formátumban

MOBIL EVANGÉLIUM ALKALMAZÁS

Töltse le okostelefonjára az evangelium365 alkalmazást és használja ki az egyéni beállítások lehetőségeit!

FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE

Ön is megkaphatja naponta ingyen az e-vangéliumot e-mailben, ha feliratkozik levelezőlistánkra. Kérjük, adja meg nevét és e-mail címét, majd kattintson a "Feliratkozás" gombra. Hamarosan kap egy automatikus e-mailt, amelyben meg kell erősíteni a feliratkozást. A megerősítés azért szükséges, hogy senki ne élhessen vissza az Ön e-mail címével. A következő naptól már kapja is az e-vangéliumot.

Ha gondja van a feliratkozással, kérem, forduljon a lista tulajdonosához, Horváth István Sándor atyához a his@katolikus.hu címen.

Sikeres feliratkozás Hiba történt a feliratkozás során.